Συχνές Ερωτήσεις για την Ασφάλιση Υγείας
Τα Ασφαλιστικά προγράμματα υγείας είναι αρκετά περίπλοκα, με πολλούς περιορισμούς, με αναμονές κάλυψης, με γενικές εξαιρέσεις, με περιορισμούς στα Νοσηλευτικά Ιδρύματα, με ιδιαίτερες συμφωνίες ανά Νοσοκομείο και με επιπλέον Δωρεάν παροχές από αυτά.
- 1η κίνηση: Για τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο είναι να επιλέξει έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή είτε μέσω σύστασης, είτε από προσωπική επιλογή. Δίνουμε προσοχή ώστε ο Διαμεσολαβητής να είναι Πιστοποιημένος, ενεργός (ελέγχουμε πολύ εύκολα πλέον μέσω Επαγγελματικών Επιμελητηρίων ότι είναι καταχωρημένος στα Μητρώα), καλό είναι να ασκεί αποκλειστικά το επάγγελμα αυτό ώστε να είναι περισσότερο ενήμερος και γνώστης της Ασφαλιστικής Αγοράς.
- 2η κίνηση: Αυτός ο διαμεσολαβητής είναι ο άνθρωπος που θα μας αναλύσει και θα συγκρίνει για εμάς όχι μόνο τα Ασφαλιστικά προγράμματα, αλλά γενικότερα τις Ασφαλιστικές μας ανάγκες.
- 3η κίνηση: Προσέχουμε λοιπόν και δίνουμε βάση στα παρακάτω χαρακτηριστικά πριν καταλήξουμε σε συνεργασία : Την Ασφαλιστική Εταιρεία, Τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο όπως είπαμε παραπάνω, καθώς αυτός θα είναι διαρκώς κοντά μας σύμβουλος και συμπαραστάτης σε ότι χρειαστεί, Την απαλλαγή του προγράμματος, τυχόν επιπλέον ποσό συμμετοχής μου στο πρόγραμμα, το όριο (κεφάλαιο) κάλυψης μου στην Ελλάδα αλλά και εκτός Ελλάδος, τα Συνεργαζόμενα Νοσοκομεία, τις εξαιρέσεις που έχει το κάθε πρόγραμμα, τις ειδικές εξαιρέσεις που μπορεί να μου θέσει κάποια Ασφαλιστική Εταιρεία έπειτα από Αίτηση Ασφάλισης, τις επιπλέον καλύψεις που έχω την δυνατότητα να προσθέσω στο πρόγραμμα, τις επιπλέον Δωρεάν υπηρεσίες βάσει συνεργασιών που μου παρέχει το πρόγραμμα Ασφάλισης.